Jak założyć biznes w Internecie?”

Autor: Joanna Basińska Kategoria: Handel elektroniczny Data publikacji: 01.11.2010 Miejsce publikacji: Twój Biznes

Zazwyczaj zaczynamy od dobrego pomysłu na interes, określenia przedmiotu działalności, a także ustalenia nazwy, która przyciągać ma klientelę. Należy pamiętać, że nazwa nie powinna bazować na wypracowanej przez inny podmiot renomie, ani zmierzać do wprowadzenia odbiorców w błąd, co do pochodzenia towarów lub usług.

Szczególnie uważajmy na zbieżne lub podobne nazwy podmiotów funkcjonujących już na rynku w tej samej branży oraz nazwy podmiotów działających w kręgu tych samych odbiorców. Brak zastosowania się do powyższych wskazówek może stanowić delikt nieuczciwej konkurencji i spotkać się z sankcją na gruncie ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

Aby zapoznać się z pełną wersją artykułu kliknij pobierz